The Creative Pharaoh 2009 .. 2024 ... مدونة المهندس الفيزيائى حسن السيسى


اى جملة فى هذه المدونة انا كتبتها او اى حكاية انا حكيتها مهما كانت صغيرة او كبيرة استطيع اثباتها اما بمستند رسمي او مكالمة تليفون مسجلة او فيديو مسجل
المدونة 460 مقالة تقريبا ... 410 مقالة باللغة العربية و 50 مقالة باللغة الانجليزية و البومات مستندات و ادلة هامة جدا و عدة فيديوهات شخصية و تسجيلات صوتية
اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله ... و لا حول ولا قوة الا بالله ... و حسبى الله ونعم الوكيل ... وافوض امرى الى الله ان الله بصير بالعباد
00201276307556
=============================

Total Pageviews

Saturday, November 20, 2021

المهندس حسن السيسي و السفينة الجانحة بقناة السويس ...

 ..

الحمد لله رب العالمين ... بالامس وانا باشتكي للنيابة الادارية لقيتها بتكلمني عن الواقعية ... فحبيت اسمعكم مكتب شكاوى مجلس الوزراء وهو بيشكرني رسميا علي فكرة تكريك السفينة الجانحة في قناة السويس في مارس الماضي ... طبعا انا قلت فكرة التكريك فورا والبوستات مثبتة علي صفحتي علي الفيس بوك بتاريخ النشر كالعادة ... وكان ممكن نستغني عن مساعدة الكراكة الهولندية لو عملوا بباقي الافكار وعملنا تفجيرات محدودة جدا للصخرة ... انا توقعت وجود الصخرة اساسا في المكالمة قبل ان يعلن عنها بل ان المكالمة اساسا كانت قبل ان تعلن مصر رسميا ان في سفينة عالقة 💪💪 بحول الله وقوته ... انا اول واحد والوحيد في العالم اللي قال السفينة هتخرج قبل نهاية الاسبوع وتحديت قناة روسيا اليوم علنا والبوست موثق بتاريخ النشر علي صفحتي ... الاستاذ الدكتور المهندس ممدوح حمزة المعارض الشهير من اكبر علماء التربة في مصر ... ولقد وصلني من صحفي صديق مشترك بيننا ان الدكتور ممدوح حمزة قال انها هتحتاج اسابيع هذا لو خرجت اساسا  وانه كتب هذا علي صفحته وطبعا كلامي انا هو اللي طلع صح ... وايضا انا الوحيد بحول الله وقوته اللي تحدث عن مؤامرة وطالب بتعويضات ولازم قبطان السفينة يشيل الليلة هو وشركته ... وطالبت برفض مساعدة امريكا وايضا طالبت بتطوير القناة وشراء كراكات عملاقة جديدة وتطوير الموانيء المصرية وهو ما حدث بعد ذلك ... اللي قدمه المهندس حسن السيسي لمصر علي (( مدار 14 سنة )) يتعمل مسلسل عن بطل قومي بحول الله وقوته 🇪🇬🇪🇬 ... اسمعوا كل كلمة في هذا التسجيل بتاني شديد وكل شيء موجود ايضا كتابة علي موقع مكتب شكاوي مجلس الوزراء ... حسبي الله ونعم الوكيل وافوض امري الي الله ان الله بصير بالعباد ولا حول ولا قوة الا بالله ولا اله الا الله 🙏❤ ...